ანგელოზის სიზმრები...


ჩემი პატარა ანგელოზი ნათლული,რომელიც ძალიან შორს არის ახლა ჩემგან...
მის ამ ქვეყნად მოვლინებაში რაღაც წვლილი მიმიძღვის და ეს მახარებს...
ალბად ამიტომაც გავხდი მისი ნათლია...:)
ამ დილით გამახსენდა და მომენატრა...
სულ რაღაც ერთ საათში დედამისი მირეკავს,მე გაოგნებული და გახარებული ვეუბენბი რომ ზუსტად ახლა ვფიქრობდი მათზე...
ყველაზე გასაკვირი ის არის რომ პატარა მაკოს დილით უთქვამს ჩემზე რაღაც ძალიან საინტერესო და დამაფიქრებელი,სიმართლე ვთქვა გავოგნდი საიდან ამ პატარას ასეთი აზრები?...:)
ასე მგონია მან ჩემი ბედნიერი მომავალი წუთები დაინახა... :)
პატარა ანგელოზის სიზმრებში...:)

Comments

  1. მე არ მყავს ნათლული :((

    ReplyDelete
  2. ძალიან საყვარელი გრძნობაა...:)

    ReplyDelete
  3. მენატრება ჩემი ნათლული :|

    ReplyDelete

Post a Comment

Are you sure? :)

Popular posts from this blog

უძრაობა ქალაქში

ზღვისფერი გაქვს თვალები ...